Zo kun je gegevens van Wii naar Wii U overdragen
Hef eventuele beperkingen onder Ouderlijk toezicht op het Wii-systeem op, voordat je begint met de systeemoverdracht.
Alle inhoud die je wilt overdragen moet naar het interne geheugen van het Wii-systeem worden verplaatst, voordat je begint met de systeemoverdracht.
Om deze overdracht uit te voeren, moeten de Wii- en Wii U-systemen beide verbinding hebben met het internet.
Zorg dat je Wii U-systeem voorzien is van de nieuwste systeemupdate alvorens verder te gaan. Hier vind je meer informatie over het uitvoeren van systeemupdates op de Wii U.
De tijd die het duurt om inhoud over te dragen van een Wii-systeem naar een Wii U-systeem, hangt af van de hoeveelheid gegevens die overgezet worden. In bepaalde gevallen kan het overdrachtsproces maximaal anderhalf uur duren. Zet het Wii U-systeem tijdens het overdrachtsproces niet uit en verwijder de SD-kaart niet, tenzij daartoe opdracht wordt gegeven.