Sensorbalk
Deze instelling is belangrijk om ervoor te zorgen dat het systeem op de juiste manier reageert wanneer de Wii-afstandsbediening wordt gebruikt. Richt op de optie die overeenkomt met de manier waarop je de sensorbalk hebt bevestigd (boven of onder de tv) en druk op de A-knop. Kies 'Oké' om de instelling op te slaan.
Als je het idee hebt dat het richten met de Wii-afstandsbediening geen optimaal resultaat geeft, kun je de lichtgevoeligheid aanpassen. Deze sensorbalkinstelling bepaalt de afstand ten opzichte van de televisie waarbij de Wii-afstandsbediening nog naar behoren functioneert.