Foutmeldingen 51300-51399
Zoek de paragraaf voor MAC Filtering (doorgaans te vinden onder 'Security').
3. Als MAC Filtering aan staat ('enabled'), voer je het MAC-adres van het Wii-systeem in, in de lijst met goedgekeurde MAC-adressen. Klik hier voor informatie over het vinden van het MAC-adres van het Wii-systeem. (Raadpleeg de handleiding of neem contact op met de fabrikant van de router, voor hulp bij het vinden van de paragraaf voor MAC Filtering in de routerinstellingen.