De bewegingen die ik met de Wii-afstandsbediening (met aangesloten Wii MotionPlus) maak, worden langzaam geregistreerd.
Afhankelijk van het type tv dat je gebruikt, wordt het verstuurde signaal pas getoond nadat de tv het heeft verwerkt. Deze verwerkingstijd kan voor een vertraging zorgen, dus dit is niet te wijten aan een storing van je Wii-systeem, Wii-afstandsbediening, Wii MotionPlus of tv.