De hoes van het Wii MotionPlus-accessoire is losgeraakt van de sensoreenheid.
Als de hoes van het Wii MotionPlus-accessoire is losgeraakt van de sensoreenheid, volg dan onderstaande instructies om het opnieuw te bevestigen.
1. Houd de hoes van het Wii MotionPlus-accessoire en de sensoreenheid vast met de voorkant naar je toe, zoals in de afbeelding is weergegeven.
Steek de sensoreenheid in de hoes.
Druk niet te hard op de gevoelige onderdelen van de sensoreenheid, zoals de stekker.
Rek de hoes uit om ervoor te zorgen dat de twee punten aan de binnenkant van de hoes in de gaten passen van de sensoreenheid van het Wii MotionPlus-accessoire.
Controleer of de sensoreenheid goed aan de hoes vastzit.
Volg in gevallen zoals hieronder beschreven stap 1 tot en met 4 opnieuw en bevestig de sensoreenheid op de juiste manier aan de hoes.
Als Wii MotionPlus na het volgen van deze stappen nog niet naar behoren functioneert, neem dan contact op met de Nintendo Technische Dienst.