2. Deze actie is gericht op elke twee deelnemers die elkaar kennen. Om deel te nemen aan de actie, moet je tenminste 16 jaar zijn en inwoner van het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, België, Nederland, Portugal, Zwitserland, Zuid-Afrika, Oostenrijk of Rusland. Deelname aan de actie houdt acceptatie in van de onderhavige deelnamevoorwaarden en van eventuele beslissingen van Nintendo of Europe GmbH betreffende de actie.
6. Iedere deelnemer kan slechts eenmaal deelnemen aan deze actie. Product registraties voor deelname aan deze actie kunnen niet worden gecombineerd met andere acties.