Deelnemen aan de actie
Meedoen aan de Monster Hunter: Gift & Hunt Together-actie is heel eenvoudig! Als je Monster Hunter 3 Ultimate voor Nintendo 3DS al hebt of van plan bent te kopen en een aanbevelingscode aan een vriend wilt sturen, zodat hij of zij het spel gratis kan downloaden, begin dan bij stap 1. Als je al een aanbevelingscode van een vriend hebt ontvangen, begin dan bij stap 4.
De gever kan de aanbevelingscode aan de vriend geven zodat deze vriend een gratis downloadcode voor het Spel kan ontvangen.
Nu kunnen jullie samen een onvergetelijk avontuur beleven in de lokale draadloze meerspelerstand!
Zorg dat je Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL met het internet is verbonden. Ga naar ons klantenservicegedeelte over Nintendo 3DS voor meer informatie over hoe je je Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem met het internet kunt verbinden.
Volg de instructies op het scherm om het downloadproces te beginnen. Nu kun je kiezen of je het spel onmiddellijk wilt downloaden of wanneer je Nintendo 3DS-systeem in de slaapstand is. Welke keuze je ook maakt, zorg dat je Nintendo 3DS-systeem met het internet is verbonden tijdens het downloadproces.