Ontdek waar het allemaal begon met The Legend of Zelda. Door velen gezein als een van de beste adventure games aller tijden, legde The Legend of Zelda de basis voor vele andere inmiddels klassieke Zelda avonturen en was tevens de inspratiebron voor honderden andere adventure games. Jij bestuurt Link en je moet de acht stukken van de krachtige Triforce zien te vinden om Princess Zelda te redden en de duivelse Ganon te verslaan. Dankzij deze NES Classic kunnen nieuwkomers hun voeten in een oceaan van mogelijkheden dompelen, terwijl veteranen die prachtige herinneringen kunnen herbeleven. Waar je maar wilt, wanneer je maar wilt.