Beitel de blokjes weg
Ga schilderen op nummer in Picross 3D: Round 2, een breinbrekend blokjespuzzelspel, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Kraak ruim 300 driedimensionale puzzels door blokjes weg te beitelen en allerlei verborgen vormen te onthullen.
Welkom in het Picross Café! Hier vind je honderden gloednieuwe Picross 3D-puzzels om je logisch denkvermogen te beproeven. In elke puzzel wacht een gedetailleerd 3D-model om ontdekt te worden! Gebruik je stylus om de overbodige blokjes weg te beitelen en de blokjes die moeten blijven te schilderen. Zo onthul je allerlei verrassende vormen en objecten.
Dit keer gebruik je twee kleuren verf om nog fraaiere modellen te vormen, zoals katten, kastelen en koekoeksklokken! Er zijn meer dan 300 puzzels om op te lossen, en dat kan steeds op drie verschillende moeilijkheidsniveaus. Het is makkelijk om met deze 3D-puzzels te beginnen, maar sommige laten zich niet makkelijk kraken! Kijk maar eens hoe het werkt in de Gameplay-sectie.