The World Ends With You -Final Remix-
Neku, een te coole tiener met een passie voor graffiti, ontdekt via een bericht op zijn telefoon dat hij over zeven dagen wordt gewist als het hem niet lukt een reeks krankzinnige taken te volbrengen. Neku wordt vergezeld door een mysterieuze meid genaamd Shiki en moet naar het onbekende reizen, de duistere waarheid achter zijn situatie achterhalen en een schimmige groep verslaan die bekendstaat als de Reapers.
Het lukt Neku nauwelijks om met de echte wereld te communiceren, waardoor het bijna onmogelijk is om zijn buitengewone taken te volbrengen. Dankzij Pins is de hoop voor Neku echter nog lang niet vervlogen. Pins spelen een belangrijke rol in zowel de gevechten als in het onthullen van de geheime wereld om je heen. Probeer er dus zo veel mogelijk te verzamelen. Je vergroot je kans om te overleven namelijk aanzienlijk!
Raas door het scherm om vijanden te ontwijken en activeer Pins om krachtige aanvals- en verdedigingsvaardigheden te gebruiken. Krijg het unieke gevechtssysteem onder de knie en doe dit in stijl! Het is van ongekend belang om voor te blijven op de nieuwste trends, want je uiterlijk beïnvloedt je vechtprestaties.
De game is oorspronkelijk uitgebracht voor de Nintendo DS. Je kunt deze geremasterde versie voor de Nintendo Switch op verschillende manieren spelen. Speel bijvoorbeeld met de bewegings- en knoppenbesturing in de tv-stijl en tafelstijl, of gebruik het touchscreen in de handheldstijl. Daarnaast kun je samen met een vriend het kwaad bestrijden door elk één Joy-Con te gebruiken. Er is zelfs een geheel nieuw hoofdstuk, waarin er nog meer van Neku's wonderbaarlijke verhaal wordt onthuld.