Scribblenauts Unlimited
Betreed een wereld vol puzzels, waarin je fantasie het laatste woord heeft. Het nieuwste deel uit de populaire Scribblenauts-serie nodigt je uit om je grijze brei aan het werk te zetten met tal van uitdagende hersenkrakers, door gebruik te maken van alles dat je je maar kunt bedenken!
Maak een ontdekkingsreis en help onze held Maxwell de vele puzzels op te lossen en zo de kostbare Starites te verzamelen die hij nodig heeft. Ga op verkenning door een uitgestrekte en handgetekende open wereld en ontdek alles over zijn familie en voorgeschiedenis. Met schitterende HD-beelden, de mogelijkheid om zelfgemaakte voorwerpen online te delen, meerspelermogelijkheden* en de toevoeging van Nintendo-personages, zit Scribblenauts Unlimited op Wii U vol onbegrensd plezier!
Scribblenauts Unlimited is ook beschikbaar voor Nintendo 3DS. Deze versie kent enkele functies die enkel op Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL mogelijk zijn. Ga voor meer informatie naar onze spelpagina van Scribblenauts Unlimited voor Nintendo 3DS!
Maak kennis met Maxwell, een jongeman die een magisch notitieboekje heeft met een wel heel bijzondere kracht: schrijf de naam op van wat dat ook, om datgene tot leven te zien komen! Is dat cool of niet? Maxwell is op een missie om zijn zus Lily te helpen. Lily is vervloekt en verandert langzaam maar zeker in steen! Om haar te redden moet hij Starites en Starite-scherven verzamelen, en de enige manier om die te bemachtigen is door mensen te helpen. Gelukkig zit de wereld van Scribblenauts Unlimited vol met maffe puzzels, dus er zijn genoeg mensen te vinden die wel wat hulp kunnen gebruiken!
Stel je voor: je moet een katje redden dat vastzit in een boom of misschien is er een vuil varkentje dat gewassen moet worden. Of wie weet is het tijd om een gedeprimeerde clown aan het lachen te maken. Tik de naam van wat je je maar kunt bedenken in op het touchscreen en zie het bedoelde voorwerp in het spel tot leven komen. Ladders, vleugels, komedianten, olifanten, touwen en nog veel meer - op jouw commando verschijnen ze ogenblikkelijk in het spel. Nu is het alleen nog even afwachten of je plan ook daadwerkelijk het probleem in kwestie op kan lossen... of alles alleen maar erger maakt!
Maxwells nieuwste avontuur vindt plaats in een grote open wereld! De spelwereld zit nog steeds vol met puzzels, maar in dit geval kun je gaan en staan waar je wilt in de naadloos in elkaar overvloeiende levels waarin je vrij kunt rondlopen. Je kunt niet alleen puzzels oplossen, maar ook eindeloos speelplezier beleven door de spelwereld als je eigen speeltuin te gebruiken!
In Scribblenauts Unlimited maak je je eigen "Object Library" waarin je alle coole voorwerpen die je hebt opgeroepen in Maxwells "magische rugzak" op kunt slaan, zodat je er snel bij kunt als je ze later wilt gebruiken. En maak je geen zorgen als je niet verder komt... met het nieuwe "Merit Board" kun je voor elke wereld een nuttige lijst met hints bekijken of "Starite Vision" gebruiken om alle nabije starites en starite-scherven op te laten lichten.
Als je ooit hebt willen weten weten wat er zou gebeuren als je Mario, Tingle en een Bob-omb in dezelfde kamer plaats, dan heb je geluk! Scribblenauts Unlimited bevat tal van Nintendo-figuren en voorwerpen, waaronder Mario, Luigi, Peach, Bowser, Link, Zelda, Toad, Tingle, Ganondorf... en ga zo maar door! Voeg een paar van je favorieten toe aan de mix en zie hoe je eigen Nintendo-schouwspel zich ontvouwt!
Scribblenauts Unlimited is het eerste Scribblenauts-spel met een versie voor een tv-spelsysteem en bevat een keur aan mogelijkheden die alles groter en beter dan ooit maken!
Je kunt Scribblenauts nu in highdefinition op de tv in je huiskamer spelen! Wil je de actie beter kunnen volgen? Gebruik dan de zoomfunctie! Geniet van de prachtige, met de hand getekende wereld in groter detail door in te zoomen… of zoom uit voor een overzicht van het gebied.
Wees creatief en ga aan de slag. Met de speciale stand om voorwerpen te bewerken, kun je heel wat originele zaken in het spel laten verschijnen. Er zijn een bijna eindeloos aantal mogelijkheden, dus de enige grens is je verbeelding! Je kunt de kleur van een object aanpasen, onderdelen verwisselen, de grootte veranderen, fysieke eigenschappen toewijzen, bepalen hoe je voorwerp zich gedraagt in de Scribblenauts-wereld en het een coole naam geven.