Wii U-downloadsoftware
In Stealth Inc 2 speel je een kloon die ontsnapt uit een sinistere high-tech testfaciliteit. Stealth Inc 2 stelt zowel je brein als je reflexen op de proef in meer dan 60 afwisselende levels die aan elkaar zijn gekoppeld in een gedetailleerde speelomgeving. Ontwijk valstrikken en vijanden, houd je schuil in de schaduw zodat je niet gevonden wordt, en gebruik allerlei hulpmiddelen om te kunnen ontsnappen.
Lone Survivor: The Director's Cut is een nieuw soort avontuur waarin jij bepaalt hoe je overleeft. Speel zonder een schot te lossen of vermoord alles dat op je pad komt. Eet en slaap goed, of gebruik medicijnen om op de been te blijven. Zoek naar overlevenden of ontsnap in je eentje. Houd je geestelijke gezondheid in de gaten, of word krankzinnig. Lone Survivor is een spel waarin je keuzes echt het verschil maken.