Wachten is niet meer nodig in Mario Party Star Rush voor de Nintendo 3DS!
Op de E3* is het nieuwste deel in de Mario Party-serie aangekondigd: Mario Party Star Rush voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!
Tot nu toe moesten spelers in de Mario Party-serie om beurten dobbelstenen gooien om zich te verplaatsen. In deze game kunnen maximaal vier spelers tegelijk hun dobbelstenen gooien om hun personages op het spelbord te laten bewegen. Je hoeft niet op de anderen te wachten, waardoor het tempo in de game een stuk hoger ligt.
Alle spelers hebben een Toad met een andere kleur, waarmee ze naar de eindbaas van de kaart lopen. De speler die als eerste aankomt bij de eindbaas, begint met een minigame en de andere spelers kunnen in de loop van de minigame hulp bieden.
Op het spelbord kom je gelukkig oude bekenden uit het Paddenstoelenrijk tegen. Die kunnen zich bij je aansluiten. Als je een team vormt met personages zoals Mario of Peach, dan helpen zij je in de minigames. Ook worden de punten van je bondgenoot opgeteld bij je eigen punten!
Spelers kunnen verschillende strategieën uitproberen. Ren meteen naar de eindbaas en verdien punten in minigames zonder de hulp van anderen, of zoek het spelbord af naar bondgenoten die samen met jou punten kunnen verdienen.
Deze amiibo worden toegevoegd aan de Super Mario Collection. Daisy, Waluigi en Boo zijn voor het eerst als amiibo te zien. Daarnaast worden er amiibo van Wario, Rosalina, Donkey Kong en Diddy Kong uitgebracht met nieuwe poses. Al deze amiibo kun je gebruiken in Mario Party Star Rush.
Mario Party Star Rush wordt op 7 oktober uitgebracht. Naast de spelstanden die we hier hebben besproken, worden er nog veel meer ontwikkeld. Later brengen we hierover meer nieuws uit!
Let op: alle content, media en ontwerpen zijn gebaseerd op software zoals deze werd gedemonstreerd op de Electronic Entertainment Expo in juni 2016. Blijf op de hoogte via onze spelpagina voor Mario Party Star Rush.