Cadeaugids voor de Feestdagen – Games die je met zijn allen kunt spelen
De tijd vliegt! De feestdagen staan alweer voor de deur. Het seizoen waarin we tijd doorbrengen met familie, vrienden en dierbaren, cadeaus geven en krijgen, en games spelen. De feestdagen zijn immers pas compleet zodra je oma iedereen heeft verslagen in Mario Kart 8.
Laat drie Links hun krachten bundelen in The Legend of Zelda: Tri Force Heroes! Sluit je online** of via Local Play aan bij twee andere helden en ga als triomfantelijk trio op avontuur om het koninkrijk Hytopia te bevrijden van een gruwelijke vloek.
Spelers: 1-12 (online), 1-4 (offline)
Neem het op tegen rivalen uit de hele wereld in Mario Kart 8! Speel met zijn vieren* een grand prix, versusrace of ballongevecht, of speel online races** met maximaal twaalf spelers.
Mario, Link, Kirby en andere beroemdheden uit de stal van Nintendo komen samen in de HD-vechtgame Super Smash Bros. for Wii U! Neem het op tegen uitdagers in de buurt in de lokale multiplayerstand* of bind online** de strijd aan met vrienden en rivalen van over de hele wereld!
Stap in twaalf levendige attracties, die stuk voor stuk zijn gebaseerd op populaire Nintendo-series en die je samen* of in je eentje kunt spelen. Elke attractie vormt een opzichzelfstaande game met meerdere levels, waarin alle mogelijkheden van de Wii U GamePad optimaal worden benut. Welkom in Nintendo Land!
Reis met Mario, Luigi en de anderen naar Sprixieland in SUPER MARIO 3D WORLD, het eerste 3D-Mario-avontuur voor meerdere spelers ooit! Maximaal vier spelers kunnen deze game samen ontdekken.* Werk samen om levels uit te spelen of kijk aan het eind van ieder level wie de beste score heeft!
Om games voor meerdere spelers op de Wii U te spelen heb je mogelijk extra controllers nodig, zoals Wii-afstandsbedieningen of een Wii U-controller Pro. Je kunt zien welke controllers je voor een game kunt gebruiken door op deze website naar de betreffende spelpagina te gaan of door in de winkel op de verpakking te kijken.
Als je thuis een draadloze internetverbinding hebt, kun je op je Wii U gratis games met een online multiplayerstand spelen.
Op de verschillende Nintendo 3DS-systemen zijn er diverse manieren om met meerdere spelers te spelen, waaronder Local Play en Download Play. Als je daar meer over wilt weten en meer multiplayergames wilt zien, ga dan naar ons multiplayerportaal.