Bekijk de nieuwste Indie World hierboven en ontdek welke indiegames er binnenkort naar de Nintendo Switch komen! Van de dierlijke mysteries in The Good Life en de knotsgekke actie in Exit the Gungeon tot een hartverwarmend verhaal in The Last Campfire: fans van indiegames hebben in 2020 genoeg om naar uit te kijken!