De nieuwste Nintendo Direct-presentatie zat tot de nok toe gevuld met aankondigingen, waaronder onthullingen van nieuwe Nintendo Switch-games zoals The Legend of Zelda: Skyward Sword HD, Mario Golf: Super Rush, Splatoon 3 en nog vele andere! De gehele video is hierboven te bekijken.