H2x1_NSwitch_RPGsNews.jpg
Bepaal het lot van een stervende wereld te midden van een hevige strijd tussen goden en demonen in Shin Megami Tensei V. In deze uitgebreide RPG bestuur je een enorm krachtig wezen, de Nahobino, in een strijd tegen – en met – talloze verschillende demonen in een desolate wereld. Onderhandel met demonen, overtuig ze om zich bij je aan te sluiten en gebruik hun krachten in uitdagende turn-based gevechten. Demonen verslaan gaat uiteindelijk het beste door zelf ook demonen te gebruiken.
Wat begint als een normale dag in Tokio verandert al snel in een ramp wanneer de Conception - een etherische apocalyps - plaatsvindt in Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster. Deze beruchte en uitdagende RPG is terug met geremasterde visuals, extra moeilijkheidsgraden en meer.
Beginnende pop- en filmsterren uit Tokio slaan de handen ineen met legendarische krijgers uit de wereld van Fire Emblem om de duistere krachten het hoofd te bieden in Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore. Vergezel een groep opkomende sterren die de top van de entertainmentindustrie proberen te bereiken, terwijl ze ondertussen een interdimensionale invasie moeten stoppen.