Mario Party Superstars doet mee aan de festiviteiten op de Nintendo Switch!
Het is tijd voor een feestje – Mario Party Superstars is gearriveerd op de Nintendo Switch! Trommel je vrienden en familie op voor een geweldige collectie iconische Nintendo 64-speelborden en 100 waanzinnige minigames uit de gehele Mario Party-serie.
Alle minigames zijn te spelen met knoppenbesturing, dus je kunt zowel met een Joy-Con-controller als met een Nintendo Switch-Pro-controller meedoen aan de feestvreugde. Het maakt ook niet uit op welk Nintendo Switch-systeem je speelt.
Bovendien zijn alle speelborden en minigames online*, op hetzelfde spelsysteem** en lokaal draadloos*** te spelen. Dus duik met je vrienden in een paar minigames, of neem het op tegen feestbeesten van over de hele wereld. Waar wacht je nog op? Dit feestje wil je niet missen!
Maar er gebeurt nog veel meer op de Nintendo Switch! Houd het feestje gaande met vrienden** of spelers van over de hele wereld* in de 80 unieke minigames van Super Mario Party.
Gebruik Joy-Con om over de rivier te peddelen, honkbal te spelen en nog veel meer. Met sommige minigames verander je je tafel zelfs in een echt feestje, of combineer twee Nintendo Switch-systemen*** voor dubbele fun! Je kunt nu ook een gratis update downloaden om de standen Mario Party en Partnerparty online te spelen, evenals talloze van je favoriete minigames!