Werp een blik vooruit op 2024 met de Nintendo Switch!
Wil je weten wat je te wachten staat in 2024? Bekijk dan eens een aantal van de games die dit jaar zijn aangekondigd voor release op de Nintendo Switch!
Duik in deze spannende actie-avonturenplatformgame in een mythologische Perzische wereld. Gebruik je tijdkrachten als Sargon terwijl je vecht en van platform naar platform springt voor dodelijke combo's. Versla vijanden en mythologische wezens die zijn aangetast door de tijd.
Speur je een weg naar de waarheid in Another Code: Recollection. Los raadsels op, verzamel aanwijzingen en onderzoek wat er echt gebeurd is met de ouders van Ashley Mizuki Robins in dit spannende mysterieverhaal, dat zich uitstrekt over twee games die volledig zijn verbeterd voor de Nintendo Switch.
De eeuwenoude rivaliteit die ooit oplaaide op de Game Boy Advance, barst in februari opnieuw los in Mario vs. Donkey Kong. Geniet van gloednieuwe graphics en nieuwe coöp voor twee spelers terwijl je allerlei puzzels oplost en je platformvaardigheden test om de gestolen Mini-Mario's terug te krijgen van Donkey Kong.
Begin een koninklijk avontuur om je heerschappij te herstellen in deze tactische fantasy-RPG van de ontwikkelaars achter 13 Sentinels: Aegis Rim. Verken een levendige wereld en rekruteer een groots leger uit meer dan 60 unieke personages, van mensen en elfen tot enorme beesten en hemelse engelen.
Prinses Peach stapt in de schijnwerpers in dit nieuwe actie-avontuur! Ga de strijd aan met een reeks theatrale transformaties, van zwaardvechter en banketbakker tot detective, kungfu-meester en meer, om de voorstelling te redden!
Versterk je vaardigheden als agent 8 terwijl je je omhoogwerkt door de Toren der Orde in deze downloadbare singleplayer-content voor Splatoon 3 die gemaakt is om keer op keer gespeeld te worden! De Toren der Orde-DLC is exclusief verkrijgbaar als onderdeel van de Splatoon 3-uitbreidingspas.
Stof je Spookzuiger af en bereid je voor op Luigi’s Mansion 2 HD, een grafisch verbeterde versie van het Nintendo 3DS-avontuur met de angstvallige held. Ruim allerlei lastige spoken uit de weg op verschillende plekken in de Schaduwvallei, waaronder een voormalig plantenlaboratorium, een vervallen klokkenfabriek en andere akelige locaties.
Kies wat voor leven je wilt leiden in FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time. Reis tussen het heden en het verleden terwijl je het opneemt tegen angstaanjagende monsters, nuttige materialen verzamelt en allerlei voorwerpen maakt om een onbewoond eiland te herstellen en tegelijkertijd talloze mysteries op te lossen.
De Nintendo GameCube-klassieker Paper Mario: The Thousand-Year Door keert met verbeterde graphics terug op de Nintendo Switch! Beleef het verhaal met Mario en zijn vrienden opnieuw in dit RPG-avontuur en ontdek de legendarische schat achter de Millenniumpoort.
Ga op een epische schatzoektocht door een uitgestrekt onderwaterrijk om je in beslag genomen schelp terug te kopen in Another Crab’s Treasure. Speel als Kril de heremietkreeft en gebruik blikjes, bekers en allerlei ander afval om jezelf te verdedigen en terug te vechten met krachtige aanvallen die Umami-technieken worden genoemd.