Het laatste nieuws
Welkom bij onze nieuwste Nintendo Direct! Kijk naar de presentatie van Nintendo-directeur Satoru Iwata en Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata, die gericht is op software die in het voorjaar van 2015 voor de Nintendo 3DS en de Wii U zal uitkomen! Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken!