De grote opening van Super Nintendo World in Japan vindt plaats op 18 maart 2021.
Bekijk deze Nintendo Direct-presentatie en ga met Shigeru Miyamoto, de vader van Mario, op een rondleiding door een deel van SUPER NINTENDO WORLD, dat op 4 februari 2021 de deuren opent!