Nintendo Direct – 5 september 2019
Welkom bij de Nintendo Direct-uitzending! Bekijk de presentatie, die ongeveer 40 minuten duurt, om meer te weten te komen over Nintendo Switch-games die in 2019 worden uitgebracht, waaronder Pokémon Sword & Pokémon Shield en Luigi's Mansion 3. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!