Het laatste nieuws
Welkom bij onze Animal Crossing Direct! Kijk naar de presentatie, die helemaal in het teken staat van de update voor Animal Crossing: New Leaf, die nu verkrijgbaar is voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je wilt.