Het laatste nieuws
Welkom bij onze nieuwste Nintendo Direct! Kijk naar de presentatie van Nintendo-directeur Satoru Iwata en Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata, die gericht is op diverse updates voor Wii U- en Nintendo 3DS-bezitters. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken!