Het laatste nieuws
Welkom bij het rapport van het inktvisonderzoekslab! Bekijk deze speciale presentatie over Splatoon voor het laatste nieuws over wapens, levels en toekomstige updates, en voor informatie over hoe je de game vóór de release kunt uitproberen!