Nintendo Direct – 3 maart 2016
Fire Emblem Fates verschijnt op 20 mei in Europa! Op dezelfde dag zal ook deze speciale editie van de game verkrijgbaar zijn.
Welkom bij onze nieuwste Nintendo Direct-uitzending! Kijk naar de presentatie van Satoru Shibata, de directeur van Nintendo of Europe, en Ed Valiente van de afdeling European Publisher Business. In de presentatie komen diverse nieuwe Wii U- en Nintendo 3DS-games aan bod die in de lente en de zomer zullen worden uitgebracht. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je wilt.