Het laatste nieuws
Welkom bij onze ARMS Direct! Kijk naar de presentatie met meer informatie over ARMS voor de Nintendo Switch, evenals een nieuwe trailer voor Splatoon 2. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je wilt.