Het laatste nieuws
Welkom bij onze nieuwste Nintendo Direct! In deze presentatie zie je wat je komende maanden kunt verwachten voor de Nintendo Switch en de diverse Nintendo 3DS-systemen. Ook nemen we Super Mario Odyssey onder de loep. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!