Nintendo Direct – 14 september 2018
Welkom bij de Nintendo Direct-uitzending! Bekijk de presentatie, die ongeveer 35 minuten duurt, om meer informatie te krijgen over komende games voor de Nintendo 3DS en de Nintendo Switch. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!