Nintendo Direct – 13 februari 2019
Welkom bij de Nintendo Direct-uitzending! Bekijk de presentatie, die ongeveer 35 minuten duurt, om meer te weten te komen over Nintendo Switch-games die binnenkort worden uitgebracht, waaronder Fire Emblem: Three Houses. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!