The Super Mario Bros. Movie Direct – 6 oktober 2022 (eerste trailer)
Bekijk de The Super Mario Bros. Movie Direct-presentatie met daarin de allereerste trailer van de film die binnenkort naar de bioscoop komt (bevat geen game-informatie).