Foutcode 2002-2096 wordt weergegeven terwijl je een game op een Nintendo Switch-systeem speelt.
Zet het systeem uit en verwijder de microSD-kaart. Controleer of er stof of vuil op de connectors van de microSD-kaart zit en zorg dat de kaart ondersteund wordt door je Nintendo Switch-systeem. - Voer een systeemupdate uit.