Problemen met de stroomvoorziening van de Joy-Con-controllers
3. Nadat voeding en de Joy-Con opnieuw zijn ingesteld, sluit je de Joy-Con aan op het systeem. Sluit vervolgens de voeding rechtstreeks aan op het systeem en een stopcontact.
Mocht het probleem zich blijven voordoen, dan moet de desbetreffende Joy-Con worden gerepareerd.