Systeem kan niet worden opgeladen
1. Zet het systeem uit en reset de voeding door de stekker aan twee kanten te ontkoppelen. Laat de voeding minimaal 30 seconden ontkoppeld.
Wat wordt er weergegeven op het lcd-scherm wanneer de voeding voor het eerst wordt aangesloten op het systeem?
3. Plaats het systeem in de houder en controleer of de indicator voor het opladen van de batterij wordt weergegeven rechtsboven op het tv-scherm.
4. Als de indicator voor het opladen niet tijdelijk wordt weergegeven als je het systeem voor het eerst in de houder plaatst, probeer dan een andere Nintendo Switch-houder te gebruiken indien beschikbaar.
Als de indicator voor het opladen van de batterij helemaal niet wordt weergegeven bij gebruik van een andere houder, of als er geen andere houding beschikbaar is, moet de Nintendo Switch-houder worden gerepareerd. Sluit voor testdoeleinden de voeding en de houder bij.
Het Nintendo Switch Lite-systeem moet worden gerepareerd. Stuur voor testdoeleinden de voeding mee.