De informatie in dit artikel kan van pas komen als je problemen hebt met het vinden van bepaalde personages of evenementen in Animal Crossing: New Horizons.
Als je het gevoel hebt dat je bepaalde dingen mist in Animal Crossing: New Horizons, zijn hier een paar dingen om in het achterhoofd te houden.
Je weet ook nooit wat je moet verwachten als je een verrassingseiland bezoekt met Dodo Airlines. Je bezoekt nooit twee keer hetzelfde eiland en voorwerpen die je achterlaat zijn niet meer terug te halen, maar je kunt wel verrassingseilanden tegenkomen die soortgelijke kenmerken hebben. Als je op zoek bent naar unieke eilanden, kun je verrassingsreizen blijven maken om te zien waar je belandt!
Belangrijk: Als verschillende gebruikers Animal Crossing: New Horizons op hetzelfde Nintendo Switch-systeem spelen, kan alleen de Eilandwoordvoerder bepaalde mijlpalen bereiken. De Eilandwoordvoerder is de eerste speler die de game start en op het eiland aankomt.