Deel 2: Instellingen invoeren op de Wii U
Na het voltooien van Deel 1: Het IP-adres van je netwerk vinden, moet je op de Wii U de volgende stappen volgen.
Tik op 'SSID' en voer de naam van je Wi-Fi-netwerk in (hoofdlettergevoelig).
7. Tik op 'Beveiliging en kies het soort beveiliging dat je verbinding gebruikt. Voer dan de beveiligingssleutel in.
Tik op 'Oké'.
11. Er verschijnt een bericht dat vraagt om de DNS-instellingen. Tik op 'Instellen'.
Tik op 'Oké' om terug te gaan naar het scherm voor handmatig instellen.
14. Als je een proxyserver gebruikt, moet je op de pijl naar rechts tikken, voor 'Proxyserver' kiezen en je proxyserverinformatie invoeren (bij de meeste netwerken is deze instelling niet vereist).
Tik op 'Ja' om deze verbinding als standaardverbinding in te stellen.
Als het niet lukt om je Wii U met internet te verbinden, kun je contact opnemen met de Technische Dienst van Nintendo. Onze medewerkers helpen je graag verder!