Belangrijke informatie over USB-opslagmedia
Flash-geheugenapparaten kunnen een beperkt aantal keren overschreven worden en zijn niet geschikt voor langdurige opslag van belangrijke spelgegevens, dus we raden het gebruik van flash-geheugenapparaten als externe opslagoplossing niet aan. Voor de beste resultaten raden we aan een harddisk te gebruiken die zijn eigen voeding heeft en via de USB-poort van de Wii U op het systeem is aan te sluiten.
Het Wii U-systeem ondersteunt externe opslagmedia met een opslagruimte van maximaal 2 TB (terabytes). Het Wii U-systeem zal een opslagmedium met meer dan 2 TB opslagruimte herkennen, maar 2 TB is de maximum hoeveelheid opslagruimte. Alles boven 2 TB aan opslagruimte op zo'n opslagmedium is niet toegankelijk via het Wii U-systeem.
Om de prestaties te optimaliseren en voor een consistente ervaring te zorgen, dienen alle USB-opslagapparaten geformatteerd en geconfigureerd te worden voor gebruik met het Wii U-systeem.
Nadat je een USB-opslagmedium voor gebruik met je Wii U-systeem hebt geformatteerd, kan het alleen voor dit Wii U-systeem worden gebruikt en niet als USB-opslagmedium voor andere apparaten, zoals pc's of een ander Wii U-systeem.
Nintendo aanvaardt geen aansprakelijkheid en keert geen schadevergoeding uit voor verlies of beschadiging die direct of indirect voortvloeit uit het aansluiten van USB-harddisks op de Wii U.
Nintendo zal gebruikers niet compenseren voor enig verlies van gegevens of fouten bij het wegschrijven van gegevens als gevolg van problemen met USB-harddisks.