Gegevens uitwisselen tussen USB-opslagapparaten
Bij het verplaatsen, kopiëren of wissen van gegevens kun je maximaal twee USB-opslagapparaten aansluiten. In alle andere gevallen kun je slechts één USB-opslagapparaat gebruiken.