Hoe kan ik de hoeveelheid beschikbare opslagruimte verhogen?
Je kunt de hoeveelheid beschikbare opslagruimte verhogen met behulp van externe USB-opslagmedia.
Houd er rekening mee dat je een USB-opslagmedium niet moet aansluiten of verwijderen terwijl het Wii U-systeem aan staat.