Wat is de maximale opslagcapaciteit voor externe opslagmedia die met de Wii U gebruikt kunnen worden?
Het Wii U-systeem ondersteunt externe opslagmedia met een opslagruimte van maximaal 2 TB (terabytes). Het Wii U-systeem zal een opslagmedium met meer dan 2 TB opslagruimte herkennen, maar 2 TB is de maximum hoeveelheid opslagruimte. Alles boven 2 TB aan opslagruimte op zo'n opslagmedium is niet toegankelijk via het Wii U-systeem.