Zo voer je de update voor Mario Kart 8 uit
Hier wordt stap voor stap uitgelegd hoe je de Mario Kart 8-update kunt downloaden en installeren.
Op 3 augustus 2023 zijn er nieuwe updategegevens voor Mario Kart 8 beschikbaar gekomen om te downloaden. Neem een moment de tijd om deze update te downloaden en te installeren terwijl je Wii U-systeem is verbonden met het internet.