Zo voer je de update voor Splatoon uit
Op 3 augustus 2023 zijn er nieuwe updategegevens voor Splatoon beschikbaar gekomen om te downloaden. Neem een moment de tijd om deze update te downloaden en te installeren terwijl je Wii U-systeem is verbonden met het internet.