Installatie Nintendo Wi-Fi USB Connector
Belangrijk: je moet Windows XP of Vista opstarten en de CD-ROM die met de Nintendo Wi-Fi Connector meegeleverd wordt, in de cd-lade van de pc plaatsen.
Als het installatievenster niet verschijnt, klik dan op de 'Start'-knop van je pc, kies 'Uitvoeren' en klik vervolgens op de knop 'Bladeren'. Klik op de cd-lade waar de installatie-cd zich in bevindt en dubbelklik op het bestand Setup.EXE.
Als de waarschuwing "Hi-speed USB device plugged into non-hi-speed USB hub" verschijnt, klik op 'Oké'. Dit betekent alleen dat de USB-ingang een oudere 1.1-versie is.
Wanneer de software is geïnstalleerd, dien je je Wii-systeem te registreren met behulp van de Nintendo Wi-Fi USB Connector Registration Tool.