Installatiewijzer draadloze router - Access Point zoeken
Als je verbinding een ‘gesloten slot’-icoontje heeft (zoals in de afbeelding), vereist het Access Point een encryptiesleutel. Deze sleutel is doorgaans weergegeven in het veiligheidstabblad van de instellingen van je router. Voor meer informatie over veiligheidsinstellingen, inclusief de instellingen van je Access Point, klik hier.
Wanneer je verbindingssignaal er geel of rood uitziet, is de stabiliteit of de sterkte van de verbinding niet optimaal. Indien mogelijk, verwijder zoveel mogelijk obstakels tussen het Wii-systeem en het Access Point. Onderzoek heeft eveneens uitgewezen dat door het kanaal op je router te veranderen naar kanaal 1 of kanaal 11, de stabiliteit en sterkte soms kunnen verbeteren.