Over de Nintendo Wi-Fi USB Connector
Je kunt de Nintendo Wi-Fi USB Connector die origineel uitgebracht werd voor de Nintendo DS ook voor de Wii gebruiken. Het is niet nodig om extra aankopen te doen of extra software te downloaden.
Let op: je thuisnetwerk zou niet compatibel kunnen zijn met de Nintendo Wi-Fi USB Connector.