De batterijen van de Wii-afstandsbediening raken te snel leeg
Als je nog steeds het idee hebt dat de batterijen van de Wii-afstandsbediening te snel leeg raken, dient de Wii-afstandsbediening mogelijk gerepareerd te worden. Neem contact op met Nintendo om mogelijke oplossingen te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.