De cursor is niet gecentreerd, beweegt schokkerig, etc.
Ga naar Wii-instellingen en open de lichtgevoeligheidsinstelling van de sensorbalk (klik hier voor aanwijzingen voor het openen van deze Wii-instelling).- Als er één of geen stippen verschijnen in het lichtgevoeligheidsscherm, is er waarschijnlijk een probleem met de sensorbalk. Neem contact op met Nintendo om mogelijke oplossingen te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.