De trilfunctie van de Wii-afstandsbediening doet het niet
Ga naar de 'Instellingen voor Wii-afstandsbediening' en controleer of de trilfunctie aan staat.
Ga naar het Wii-menu en richt op de Wii-knop linksonder in beeld. De Wii-afstandsbediening zou nu even moeten trillen.