Het spelpersonage beweegt vanzelf
Dit wijst er doorgaans op dat de Nunchuk opnieuw gekalibreerd moet worden. Als het spel voor de bewegingen gebruik maakt van de Nunchuk, verwijder dan de Nunchuk en sluit deze opnieuw aan. Zorg dat de richtingsstick niet een richting uit wordt geduwd op het moment dat je de Nunchuk aansluit.
Als het opnieuw kalibreren van de Nunchuk het probleem niet oplost, dient de Nunchuk gerepareerd te worden. Klik hier voor informatie over vervanging.