Luidspreker Wii-afstandsbediening geeft krakend of geen geluid
Niet alle spellen maken gebruik van de luidspreker van de Wii-afstandsbediening. Raadpleeg de handleiding van het spel om te weten te komen of het spel al dan niet gebruik maakt van de luidspreker.